Koca bir okul yılını bitirdik. Bebeklerimin karneleri güzel 💋 ben de bi kutlama yapayım bugün 🥳 kadın kadına gezmeceler. Canlı müzikler falan. Ne yapalım seviyoruz kutlamaları 🌝
Hayal dünyasında yaşadığımdan beri de, kafam karışık biraz. hiçbir kadının bütünlüklü bir öyküsü olamayacağını düşünüyorum durmadan. çünkü bütünü, bizlerde bir bütün için yola çıkanlar, parçalara böldüler. sonra onlar da bölündü. öykülerimizi artık kuramıyoruz. hiç birimizin serim, düğüm ve sonucu olamadı. kadınların, küçük, komik acı öyküleri vardı. öyle ya, peçete koleksiyonu yapan bir cinsten ne beklenebilir ki? sizce kaç erkek biliyordur kadınların küçükken peçete koleksiyonu yaptığını?