Çok güzel bir çerezlik kitaptı. Basit bir dil kullanılmış gayet akıcıydı. İki günde bitirdim çok kalın bir kitap değil zaten. Ama birçok mantık hatası olduğunu düşünüyorum.
(Spoiler)
Yargıç ölü taklidi yapıyor ve nasıl kimse fark etmiyor, odaları kontrol ettiklerinde kokudan veya bedenin sıcaklığından anlaşılabilecek bir şeydi.
Sadece Vera ve Lombard kaldığında Lombard neden katil gibi bir tavır sergiledi? Neden Vera'dan şüphelenip onu öldürmedi ya da birlikte katili aramadılar? Bunlar büyük eksikliklerdi bence. Dediğim gibi çerezlik bir kitap zaten bu hatalar dışında gayet güzeldi.