Ben onlar için hiçbir şey değilim... Hiçbir şey değildim. Senelerden beri aynı evde beraber yaşadık... Bu adam kim diye merak etmediler... Şimdi çekilip gideceğimden korkuyorlar
Dünyanın en basit, en zavallı hatta en ahmak adamı bile , insanı hayretten hayrete düşürecek ne müthiş ve karışık bir ruha maliktir!.. Niçin bunu anlamaktan bu kadar kaçıyor ve insan dedikleri mahluku anlaşılması ve hakkında hüküm verilmesi en kolay şeylerden zannediyoruz? Niçin ilk defa gördüğümüz bir peynirin evsafı hakkında söz söylemekten kaçtığımız halde ilk rast geldiğimiz insan hakkında son kararımızı verip gönül rahatıyla öteye geçiveriyoruz?