Safderun..

Safderun..
@Safderun____
İçimin yorulduğunu hissediyorum...
Omuzdakiler mi, yürektekiler mi daha fazla çok yorar insanı.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Çünkü hayat, birinin tüm kalbiyle senin yanında olduğunu bildiğinde güzelleşiyor." Can Yücel
"İçimin yorulduğunu hissediyorum" tam olarak ordayım. Oğuz Atay
"İnsanın yüreğinin iyi olması için akla ihtiyaç yoktur."
Duygular
"Mutlu ol, çünkü kimse senin üzgün olmanı umursamıyor." Peyami Safa