Her şeyden biraz yerim.sanırım işin sırrı bu.
Uzun yaşamak için yapmanız gereken üç şey var:Sağlıklı kalmak için egzersiz yapmak,iyi beslenmek ve insanlarla zaman geçirmek.
İçini büyük bir hüzün kapladı.”Biraz daha uyusam ve bütün bu saçmalıkları unutsam , nasıl olur?”diye düşündü.
Paltom bile ağır gelirken,nasıl taşırım koskoca dünyayı sırtımda?
İnsanı büyüklüğe götürecek yol ancak onun küçüklüğünden geçer.
Ah Tanrım ,”dedi içinden,”nasıl da güç bir meslek seçmişim kendime !Hemen her gün yoldayım.Bütün bunlar bürodaki asıl işlerden daha yorucu,üstelik bunlar yetmiyormuş gibi bir de yolculuğun çilesi,aktarma trenlerinin stresi,düzensiz,kötü yemekler ,sürekli değişen,hiç kalıcı ve samimi olmayan insan ilişkileri.Şeytan görsün hepsinin yüzünü !”
“Babam güzelliğin hep yüzeyde kaldığını ama çirkinliğin en derinlere kadar işlediğini söyler.”
“Onu saracak bir annesi olsun,gözyaşlarını silsin,o öpünce tüm acıları geçsin istiyordu.”