"Ah, keşke kitap karakterleri de sayfanın içinden dışarı doğru uzanıp güldüğü eğlenceli videoları kendi okuruna izletebilseydi. Ne hoş olurdu ,değil mi?"
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Fakat bir insanın bana saygı duymaması ona giden bütün yollarımı takardı. İşte, o andan sonra artık iki dünya bir araya gelse eskisi gibi olmuyordum. Saygısız insanlara hayatımda yer vermediğim günden beri çok daha özgür, çok daha mutlu, çok daha olduğum gibiydim."
"Birine duyduğunuz nefret bile ondan soğumak kadar kötü bir duygu değildi. Çünkü bir insandan soğuyacak kadar uzaklaştığınızda ona dair hissettiğiniz hiçbir şeyin anlamı kalmıyordu."
"Ayrıca şuna inanıyordum: Bazı insanların iç sesi bir gün dile gelecek olup dudaklarından dışarı dökülürse o gün yer yerinden oynayabilirdi! Konuşmayan insanları sakın bakan bir çift gözden ibaret zannetmek büyük hataydı.