£yv@ll@h

Arkaya bakmamayı başarabilenler,acaba gittikleri yere başlarını götürmeyi başarabilmişler midir?
Reklam
Bir ben ki tüm ilişkilerin perde arkasını görür de sessizce gülerdim insanların yapay yakınlıklarına. Kim kimi ne kadar anlayabilir Ömür hanım?
Kaç hayat yaşayınca yorulur insan? Kaç seneden sonra yaşlı, Kaç hezimetten sonra bezgin, Kaç sevdadan sonra kalpsiz, Kaç kelimeden sonra lâl olur kişi? 🦋🥀
Sahi nedir yaşamın anlamı? Geriye dönüyorum sık sık yanıt aramak adına, yüreğimin silik izler bırakıp, ağır yükler aldığı zamanın derin denizlerine. Bakıyorum umut karamsarlığın, sevinç acının azıcık soluk almasından başka ne ki? Yaşamsa gerçekle düşün umutsuz bir savaşı, her şeyi içine alan kocaman bir yanılsama... Değil mi yoksa?
Sigarayı bırak artık diyordun ya bana, bende bırakmıyordum. Çünkü senin, benim için üzülüyor olmana içten içe seviniyordum....
Reklam