İnsanların çoğu, nispeten bağımsız yaşanan bu ülkede bile, yalnızca cehalet ve yanılgıları yüzünden, hayatın ilgi gösterilecek sahte alanları ve aşırı ağır işleriyle o denli meşguller ki, daha güzel meyvelerini toplayamıyorlar.
Bu kasabada kötü kaderleri sonucu kendilerine çiftlikler, evler ahırlar, sınırlar ce ziraat araç gereçleri miras kalan gençler görüyorum. Bunları kazanmak, bunlardan kurtulmaktan daha kolay.
"Tanrım... Can üzülmesin, bir baksan?
Kimse üzülmese. Öyle mutlu mesut…
Öyle işte. Dilim anca buna dönüyor.
Kalbimi bilirsin ki sen. Sen tanrısın."
suregen.blogspot.com/...nes-beyaz-go...