Kitabımın son sayfasını okurken kulaklarım da #aşıkvesyel üstadın sesi çınladı;
“Uzun ince bir yoldayım,
Gidiyorum gündüz gece
Bilmiyorum ne haldeyim
Gidiyorum gündüz gece..”
Bu dizeler gibi aktı sayfalar..
Herkes hayatının kahramanıdır ve özel sadece bir taneden ibaretizdir..
Hümanizmin doruklarında cesur bir kalemle yaşanmışlıkları dökmüş @dr.gulserenbudaycioglu
Hayatta ki en büyük amacım iyi bir insandan ziyade insan olmaya çalışmaktır. Zaman zaman kaybolsam da karanlıkta okuduklarım işte böylesine aydınlatıyor ruhumu.. iç dünyanıza yönelik sıkışılmış bir labirentte, aydınlığa kavuşturacak kapıyı bulabildirecek bir kitap..
Bitmesini istemediğim ama en ağır yorgunlukta bile bir yaşanmışlığı bitireyim diye çırpındığım bir eserdi..
Teşekkür ederim cesaretiniz için @drgbudayicioglu sizinle aynı şehir de yaşamış olmak bile huzur verici..