Öncelikle sunum yaptığımız kişilerin bizim hakkımızda ve söylediklerimiz hakkında nasıl karar verdiklerini anlamamız gerek. Sonuçta, bizi dinliyor ve kararlarını veriyorlar, öyle değil mi? Hayır, tam olarak değil. Ve daha önce de değindiğim gibi söylediklerimiz hakkında çok fazla şey hatırladıklarını da sanmıyorum. Bize bakıyorlar, bizi dinliyorlar ve bir fikir oluşturmaya başlıyorlar.