... Hayattan ne bekleyeceğimizi bilemeyiz bazen
Bazen bir bir şeyler olsun die bekleriz hep hayatımızı
Değiştirebileceğine inandığımız bir şey
Sanki kırmızı ışıkta durmuş bir taşıt gibi değil miyiz ?
Yeşil yanınca hersey yoluna girmiş gibi gelir insana
Bazen bir saniyenin hesabını yaparız bazen o Saniyeler geçmesi için dua ederiz
Beklenti, beklemek,sabretmek lazım bazen…