Samet

Samet
@Samet_kass
Nereye gidecektim? Ne evim, ne param, nede beni düşünen insanlar vardı yeryüzünde.
İnsan ve Duygular
Reklam
güneşin karşısına geçip şöyle söyledi: “Ey sen büyük yıldız! Aydınlattıkların olmasaydı, ne olurdu mutluluğun?
Sayfa 1 - iş Bankası kültür yayınları·Kitabı yarım bıraktı
Sevgi yaman bir gerçek, Yâr uzakta bir çiçek..
Kendime bile tam açıklayamadığım bir şeyleri başkaları için anlaşılır kılmak gibi niyetim yok.
İnsan ve Duygular
"Biz insanlar, sınırlarımız kendine saklar,en yakınımızla bile paylaşmayı prensip sayar, kendimizle övünürüz ama zaman olur yeni tanıdığımız birine tüm sırlarımızı açmaktan çekinmeyiz."
Reklam