Sahih bir inanca sahip olsak da ibadette şirke düşmekten kurtulsak da mahkemelerimiz Allah'ın şeriatıyla hükmetse de;ilmî, iktisadî, medenî, ahlâkî, ictimaï ya da fikrî alanlarda geri kalmış, bundan dolayı sesimizi kesmiş ve bunu ortadan kaldırmak için çalışmamışsak "lá ilâhe İllallah" ın hakkını gerçekten verdiğimizi iddia edemeyiz.
Cimri bir insan hayatını, sağlığını, isteklerini ve hatta dürüstlüğünü paraya değişebiliyor da biz neden mutluluğu getirecek çalışmaya her günümüzden Biraz ayırmayalım?