Gerçekte, soruları soran kendimiz, karşılıklarını veren de kendimiz değil miyiz? (Değiliz. Hiç böyle alıkça sorular sormuyorum burada kendime.)
Daha ileri gideyim: Gerçek sorular, karşılıkları olmayan, belki karşılıkları beklenmeyen sorular değil midir? Yani insanın kendi kendine sorduğu sorular.