Saygıdeğer Golyadkin

Saygıdeğer Golyadkin
@SaygidegerGolyadkin
Bazı şeyler sadece olur dostlarım. Bir anlamı olsa da olmasa da olur. Kimse suçlu değildir burada. Hayatın tezahürü böyle olmuştur. Tezahüre karşı boynumuz kıldan incedir efendim. Yüreğimizdeki sevgiyi her daim korumalıyız. Durum ne olursa olsun insan kalmayız dostlarım. Size bir azizin duasını aktarmak istiyorum. Keşke uygulanışı da kolay olsa ama olsun, kader her şeydir. Tanrım beni huzurun bir parçası yap. Nefret olan yerde aşk ekmeme izin ver. Suç olan yerde bağışlama ekeyim. Şüphe olan yerde inanç, ümitsizlik olan yerde umut, karanlıkta ışık, üzüntüde neşe. Göklerin sahibi; avunulmaktan çok avutayım, ANLAŞILMAKTAN çok anlayayım, sevilmekten çok seveyim. Çünkü vererek alırız, bağışlayarak bağışlanırız ve ölerek sonsuz hayata doğarız.
Saygıdeğer Golyadkin
Hiçbir şekilde bir kırgınlık yok, üzülme yok çünkü insanız ve farkına vardıkça anlarız dostlarım! İnsan aşılması gereken bir varlıktır der Nietzsche, doğru fakat ilkin anlaşılması, ne idüğü belli hâle getirilmesi, ki buna doğası diyebiliriz. Sonra da aşmak! Koşulların esareti altına girmeyelim canım dostlarım. Mutsuzsanız, zehri dışarı değil tam olarak kendi içinize atın. Böylelikle eğer üst insan varsa bu siz olursunuz. Eh, biraz zarar göreceksiniz, belki de epey göreceksiniz. Fakat durum ne olursa olsun insan kalmayı başaracaksınız dostlarım, bundan yüce ne vardır şu hayatta? Haklı olmak mı? Artık bir önemi yok, kalmadı. Anlaşılmak mı? Sonrası meçhul dostlarım. Sadece ve sadece insan kalabilmek. Ne olursa olsun, ne pahasına olursa olsun. Bu satırlar burada bitmekte ve siz canım dostlarıma son kez vurgulamalıyım ki, koşulların esareti, en büyük cezadır efendim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bakıyorum da, insanları kazanmak için en iyi çare onların sevdiklerini sever görünmek, doğru dediklerine doğru demek, kusurlarını övmek, her yaptıklarını alkışlamak.
Edebiyat
Saygıdeğer Golyadkin
xd
Alter ego ile karıştırılmaması gereken bir alıntı
Sosyal karakterler ile toplum yapısı arasındaki ilişkiler her zaman statik değildir. Çünkü bu iki öğe de sonuçlanmış bir şey olmak yerine, sürekli gelişen ve değişen birer süreç olma özelliğini taşırlar. İkisinden birinin değişmesi, ikisinin birden değişmesine yol açar.
Saygıdeğer Golyadkin
9. dereceden memur Golyadkin bu alıntınızı beğendi.
İnsan davranışlarını içeren her konuda olduğu gibi, kavramlara soyut ve yalnızca düşünsel açıdan yaklaşmak, bizi boş bir söz kargaşasına sürüklemekten öte bir işe yaramaz.
Saygıdeğer Golyadkin
Kesinlikle! Birçok faktörün etkisini belirli kıstaslarla sınırlamak bizi yanıltabilir...