İshakk

İshakk
@Schwarzienn

Asmin

@yolunyolcusu7
·
yüzüm sırıtsa bile, içim yaş döker oldu.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Asmin

@yolunyolcusu7
·
“… yani, birkaç yıl içinde, tüm sevgimi, yüreğimi ortaya koyarak, enerjiyle çalışarak bir yapıt oluşturmalıyım.”
Edebiyat