Hemen hemen ilk gençliğimden beri sigara içiyordum. Çok içiyordum. Sanki o olmayınca, olmuyordu. Peki, olunca ne oluyordu?..Sanki, yaşanılanlar daha çekilir oluyordu. Bu, benim için çok önemliydi. Katlanmam gereken büyük dertlerim hep vardı. Öfkemi tutmama yardımcı oluyordu sanki. Hele, sevdalandığım günlerde bana gösterdiği yakınlığı hiç unutabilir miyim?..