"Caddeyi bütünüyle görüp düşünmemeli .Hep bir sonraki adımı , bir sonraki nefesi ve bir sonraki süpürgeyi...Ve hep bir sonra geleceği ...Birde bakmışsın ki adım adım bütün yolu bitirmişsin . Nasıl olduğunu anlamadan ve yorulmadan. O zaman zevkli olur ve öyle yapmak gerekir." dedi Beppo