Şeb/nem

Şeb/nem
Okuma illeti, yalnız başına yapılan ahlaksızlık..
Oğretmen, Mdr. Yard
Evli
Ne demiş şair; uyuyalım! Hiçbir şey olmazsa, sabah olur.
Hiçbir mutluluk; sonu iyi biten acı kadar lezzetli değildir
345 okur puanı
Kasım 2019 tarihinde katıldı
Boşluk hissi
Canımın istediği veçhile yaşadığım gibi, yine canımın istediği şekilde öleceğim. Sakın benim için müteessir olayım demeyiniz, tanrılarınızdan hiçbiri bana ebedi bir hayat vaadetmediği gibi ölümüm de beklemedik bir şey olmayacaktır. Eflatun: "Fazilet musikidir , hakim insanların hayatı da ahenktir" der. Eğer bu Yunanlı'nın sözü doğru ise ben de bütün hayatım boyunca faziletli ve ahenktar olarak yaşadığım gibi yine aynı şekilde ölmek isterim.
Sayfa 704·Kitabı okudu
Felsefe-Düşünce
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Ne olur ara sıra haberdar et. Pencerelerde bekletme.
Özlemek
Günaydın
Biraz zorlayınca gün doğumu manzaram bile var. 😂
Gün Doğumu
Rindlerin Ölümü
Ölüm âsûde bahâr ülkesidir bir rinde; Gönlü her yerde buhurdan gibi yıllarca tüter. Ve serin serviler altında kalan kabrinde Her seher bir gül açar; her gece bir bülbül öter Yahya Kemal Çocukluğum Yahya Kemal 'in şiirleriyle geçti.🌷 Ah 90lı yıllar
Şiir
Orhan Seyfi ORHON' un kanserden ölen kızına yazdığı şiir.
(...) Gelse de en acı sözler dilime Uçacak sanırdım birkaç kelime... Bir alev halinde düştün elime Hani ey gözyaşım akmayacaktın? ORHAN SEYFİ ORHON
Izdırap