Şeb_i yelda

Şeb_i yelda
@Sebi_yelda
Şeb-i yeldâyı müneccimle muvakkit ne bilir Mübtelâ-ı gâma sor kim geceler kaç saat? 《Sâbit》
Sükût da bir ses değil mi? Yokluğun murâkabe ve tefekkürün gizli ve muzaffer sesi.
Reklam
-Niçin güldün? dediler. -Gülmedim ki gülümsedim.. aşkın başlangıcını düşündüm de.. dedim.
Gül, goncalıktan kemal çağına ayak basarken, bu inkişafta güneşin gizli dâvetini görmemek olur mu?
Susarız...
Susarız; zîra çok defâ düşüncemizin âfet kesilmiş dehşetine denk olan ifâde, söz değil sükûttur.
Âlem halkı kendine şah damarından yakın olandan habersiz bulunduğu için, ona karşı küstahlık ve hayâsızlıkta bu derece pervâsızdır.
Reklam