Seda

Seda
@Sedaanr_

Seda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·256 syf.·
16 günde okudu
·
2023 5. kitabı
Ahmet Ümit
7/10 · 12,8bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Puan vermedi
Ahmet Ümit çok sevdiğim bir yazardır birçok kitabını okudum ama en heyecanlı okuduğum kitabıydı diyebilirim. Olayları çözmeye çalışmaktan, acaba katil kim diye düşünmekten başka şeylere odaklanamadım ve hiç beklemediğim şekilde son buldu kitap. İlk defa bir katil için hüzünlendim, etkisinden çıkamadım uzun bir süre. Okumanızı tavsiye ederim :)
Kayıp Tanrılar ÜlkesiAhmet Ümit · Yapı Kredi Yayınları · 202328,2bin okunma
Demek ki şartlar ne olursa olsun, hangi devirde yaşarsak yaşayalım, düzen hiç değişmemiş. Güçlüler zayıfları ezmiş. Dünyada adaleti bir türlü sağlayamamış insanlık. Adaleti sağlamak istemiş de bunu bir türlü başaramamış mı yoksa adaleti sağlamayı zaten hiç istememiş mi, orası da belli değil. Sıra ölüme gelince, bir tek orada eşitlik sağlanmış. Ezen de gitmiş ezilenin yanına. Ikisini de bir karış toprağın altına koyuvermişler.
Halbuki ne şeytanı azizim, ne şeytanı?  Bu bizim  gururumuzun, salaklığımızın uydurması... İçimizdeki şeytan pek de kurnazca olmayan bir kaçamak yolu... İçimizde şeytan yok...  İçimizde aciz var... Tembellik var... İradesizlik, bilgisizlik  bunların hepsinden daha korkunç bir şey: hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var...