S.

S.
@Sedamiraa
Hiç.
Lise mezunu
İst
İst
44 okur puanı
Ağustos 2023 tarihinde katıldı
İyi bir insan olmak çok da hoş olmayabilir... İyi bir insan olmak korkunç olabilir...
Edebiyat & Roman
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu pis dünyadan bıktım ... ‏‏‏‏‏‏‏‏
Edebiyat & Roman
"Bugünlerde kitap okuyan birini görmek gerçekten göz yaşartıcı..."
Edebiyat
“Bizim düşmanımız kim baba?” diye sorduğumda aynen şöyle demişti: “Senin en büyük düşmanın vicdanını kaybetmiş olandır güzel kızım. Bunu hiç unutma.”
Edebiyat
Sabahattin Ali ne de güzel özetlemiş; "Bana ne kadar kötülük yapılırsa yapılsın , Kimseye saygısızca gitmedim. Aram bozuk olsa bile birinin bana ihtiyacı olsa , Hiç düşünmeden giderim ama görüyorum ki saygının sevginin hatta şefkatin bile iyileştiremiyeceği insanlar var."
Edebiyat