Seda

Dünya artık bir daha hiç Bir okul çıkışı gibi kokmayacak mı?
Sayfa 24
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sen benim sevgilimsin,sevsen de sevmesende…Aradığım yerlere benzeyiş buldum sende.
Sayfa 62
Hani, kurşun sıksan geçmez geceden. Anlatamam,nasıl ıssız,karanlık..Ve zehir zıkkım çıkaran.Gene bir cehennem var yastığımda,Gel artık…
Sayfa 33
Ve güz geldi Ömür hanım. Dünya aydınlık sabahlarını yitiriyor usul usul. İnsanın içini karartan bulutların seferi var göğün maviliğinde. Yağmur ha yağdı ha yağacak. İn- cecik bir çisenti yokluyor boşluğunu insan yüreğinin. Hüznün bütün koşulları hazır. Nedenini bilmediğim bir keder akıyor damarlarımdan. Kalbimin üstünde binlerce bıçak ağzı... ve yüzüm ömrümün atlası; düzlükleri bunaltı, yükseklikleri korku, uçurumları yıkıntılarımla dolu bir engebeler atlası. Yaşamak bir can sıkıntısı mıdır Ömür hanım?

Seda

, bir kitabı okumaya başladı
Maksim Gorki
8.3/10 · 19,6bin okunma