Seda YILMAZ

Seda YILMAZ
@Sedd1
Ne olduysa ben yaşarken oldu, insanlar bunu bilsinler.
Bilmezler nasıl aradık birbirimizi.. Iki kayıp hasret,iki parça can..
Reklam

Seda YILMAZ

, bir kitap okudu
Puan vermedi·224 syf.·
Beğendi
·
14 günde okudu
·
2019 12. kitabı
Nazan Bekiroğlu
8.3/10 · 2.176 okunma
Acılar çekebilecek yaşa geldiğim zaman, Acıyla uğraşacak yerlerimi yok ettim.

Seda YILMAZ

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
2019 11. kitabı
Peyami Safa
8/10 · 121,1bin okunma
Adı Kalmayan Kent
Senle de sensiz de olmayan ey şehir! Senin için ne kadar çok acı çektim. Karşılığını istemezdim. Bilsen, bununla yetinebilirdim. Ama bilmedin. Şimdi ne yapacağım ben?
Sayfa 80 - Timaş·Kitabı okudu
Edebiyat