Sd

Sd
@Seddempol
"Yani Allah'ın dediği sonunda olmuş" dedi Mahmut Usta. "Kimse kaderinden kaçamamış."
Reklam
İnsan, işte şu devirde her şey oldukça anlaşılmışken, anlaşılmayan bir muamma.
Hakikat bu. Hayatın zevki ölüm sayesindedir. Eğer ölüm olmasa, hayatın hiçbir kıymeti olmazdı.
O vakit reis ayağa kalktı: - Ey Beşeriyet! Saadet, hayatı olduğu gibi kabul, zorluklarına rıza, ıslahına gayrettir! dedi. Beşeriyet ayağa kalktı ve: - Ya Fahr-i Alem! Beşeriyetin dertlerini anlayan, ilacını bulan yalnız sensin! dedi.
Çöldeki yabani otlar yaşar, oysa bahar çiçekleri çabucak solar. Ne zerafet, ne asalet, ne trajedi!
Reklam