Emegi geçen herkesi tebrik ederim harikaydi. Ozellikle bazi oykuler cok iyiydi.10 gizem öyküsü aralarında muhakkak sadece tek basina kitaba komu olacak oykuler var. Ozcan beyin yazdigi ve Selen hanimin yazdiklari gerçekten etkileyici
Çok acı çektim ben ve bu acı her türlü öğretiden daha çok etkiledi beni. Senin kalbinin eskiden ne halde olduğunu anladım. Eğildim ve kırıldım ama öyle umuyorum ki daha iyi bir şekle girdim