Çok acı çektim ben ve bu acı her türlü öğretiden daha çok etkiledi beni. Senin kalbinin eskiden ne halde olduğunu anladım. Eğildim ve kırıldım ama öyle umuyorum ki daha iyi bir şekle girdim
"Ve kar tanesi düşer gökyüzünden yeryüzüne, yere konar, erir ve yok olur. Bu kadardır hayatı, ötesi değil. Oluşmak, düşmek ve yok olmak. Fazlası değil..."