Ama kötü bir düşten uyanmak, insanı rahatlatmaya yetmeyebilir. İnsan ne korkunç bir düş gördüğünü, hatta belki de düşünde korkunç bir hakikatle karşılaştığını ancak uyandığında fark edebilir.
Yazar kitabı 1928 yılında yazmış ama ne yazık ki şöyle üzücü bir sonuca ulaşıyor insan okurken: Aradan geçen yüz yıla rağmen kadınlar hakkındaki düşünceler hiç değişmemiş. Hala aşağılamak adına “kız gibi” etiketi kullanılıyor, hala haklar bakımından dengesizlik söz konusu, hala ikinci sınıf muamelesi görüyoruz. “Yok ya durumlar gayet iyi” diyorsanız dikkat edin bu kitap yüzünüze bir tokat gibi çarpabilir.