Çatapat, Roma Kandili'ne sordu: "Hassas mizaç ne demek?"
"Kendi ayağında nasır olduğu için hep başkalarının ayağına basan kişiye hassas mizaçlı denir," diye fısıldadı Roma Kandili. Çatapat gülmekten neredeyse patlayacaktı.
"Pardon, neye gülüyorsun sen?" diye sordu Fişek. "Ben gülmüyorum."
"Mutlu olduğum için gülüyorum," diye cevap verdi
Çatapat.
"Çok bencilce bir sebep," dedi Fişek öfkeyle. "Mutlu olmaya hakkın var mı? Başkalarını düşünmen gerekir.
Daha doğrusu, beni düşünmen gerekir. Ben daima kendimi düşünürüm ve başkalarından da aynı davranışı beklerim.