“Ne doğan güne hükmüm geçer,
Ne halden anlayan bulunur;
Ah aklımdan ölümüm geçer;
Sonra bu kuş, bu bahçe, bu nur..
Ve gönül, Tanrısına der ki:
-Pervam yok verdiğin elemden;
Her mihnet kabulüm, yeter ki
Gün eksilmesin penceremden!”
“Aşk kesinliğe varmak uğruna kendi yolunu bulma gücüne sahip olmalıdır.O zaman salt çekim kaynağı olmaktan çıkıp çekicileşmeye başlar.”
Ya Sonra-
Sonra Tanrı yardımcımız olsun....