Malorıe , Kafes kitabının ikinci serisi , kitap fantastik tür olarak karşımıza çıkıyor.
Okurken baya heyecan , stres , korku , endişe hissedebilirsiniz bir çok kitapta olduğu gibi ilk kitap daha heyecan verici gelmişti bana. Elbette Malorıe de devam niteliği taşıdığı için önemli. Kitapta beklediğinizin aksine bazı soruların cevaplarını bulamayabilirsiniz. Bunun sebebi aslında yazarın bazı şeyleri okuyucunun hayal dünyasına bırakması ile alakalı. Tabi bu durum bazen can sıkıcı olabiliyor :)
Kitabın ilk serisi demişken filmi de var izlemenizi tansiye ederim -filme Kuş Kafesi olarak çevirilmiş.- Kim bilir belki Malorıe nin de filmi gelir ...