Tamam tamam ,evet mikroorganizmadan ibaretiz.Tamam,ne yersek oyuz.Bağırsaklar=Beyin/ Beyin = Bağırsak. Çok sık konudan konuya atlaması ,vermiş olduğu örnekler ve basit anlatımı her ne kadar beni boğsada kitabı bitirmek boynumun borcudur.İyi ki de bitirmişim ; karbonhidrat bağımlılığımı azaltıyorum ,iyi ki de bitirmişim ;otlandım :) Sıkılmalarım çok fazla olsada iskenderin yolculuğu güzeldi :;)
Fazla betimlemeler içeren, yer yer sıkan.”Yeter artık!” dedirten ama her sayfası merak uyandıran,”Bu sayfada da mı betimleme var!” demenize yol açan fakat elden bırakamayacağınız bir kitap.İlginçti.