Hakkımda "varoluşun sırrını ermiş biri" dendiğini duymuştum ne çok isterdim böyle olmasını.
Yaratılışımın nefes alışımın yaşamın ve ölümün ne demek olduğunu gerçek manada idrak edebilmeyi çok isterdim.
O'nu bulmak için çıktığım yolda
O'nunla var olmanın lezzetini tatmış bir fani.
O'nun için ona ulaşmak için onu kendisinin sevdiği gibi sevmesi için emir ve yasaklar manzumesi arasında nefes alıp vermeyi keşke Tam manasıyla başarabilseydim.
O'nun gönderdiği kitaba onun sevdiği Resul'e iman etmiş bunu yaşam düsturu haline getirmiş güçlü bir iman sahibi olmaya güç yetirebilseydim."
#alıntı #hünkarım
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Müminin her adımı ibadettir, ibadet olmalıdır. Allah'a kul olmaya çalışmada kendimize şahit tutacağımız satırlar..Sahabeyle yola çıkmak yolda olmak ve yola devam etmek.. Rabbim onların izinden gidebilmeyi nasip etsin
Abdullah OlmakMuhammed Emin Yıldırım · Siyer Yayınları · 20193,397 okunma
"Müslüman olmadan önce yazılan, islamı objectif olarak ele alan medeniyetin tekrardan dirilmesine vesile olacağını düşündüğüm bir kitap.. İslamın ana meselesini müslümanın kalbinin kasılıp gevşemesi niteliğinde olan
Doğrusu biz Allah'a aidiz ve muhakkak O'na döneceğiz. Bakara 2/156"
Düşünce mirasımıza sahip çıkabilmek, düşüncelerine dikkat et davranışa dönüşür.. zihin neyi düşünürse o alan gelişir.. İslamın düşüncelerini ehliyetli alimlerin izinde idrak ederek okuma gayesinde olanlarla birlik içerisinde olmak varoluşun kaygısının ispatıyla mümkün olur...
İçime Medine hasreti düştü. Bir dava, bir sevda ki uğruna canların feda edildiği her şeyin göze alındığı en sevgilinin yanında en zorlu yolculuk.. Yola çıkmak, yolda olmak, yola devam etmek...