Utanıyordum, kahroluyordum, kendimi lanetliyor,yerden yere vuruyordum. Herkese; ama herkese imreniyordum.
Hatta yuvasına dönüp yavrularına kol kanat geren kuşları,
civcivlerini kanatları arasına alan tavukları bile. Fakat ne çare, benim için iş işten geçmişti.Kaç defa demiştim kendi kendime, "keşke herkesin ilgisini çeken bu güzellik yerine dünyanın en çirkin kadını olsaydım da alnım ak, içim pak olsaydı" diye...