Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Günün en hazin saatlerinde geldi haberin
Köyümüzün biricik Muradiye teyzesi
Bugün günlerden pazartesi
Okuduğun manilerin aklımda hepsi
Mezarında çiçeklerle göreceğim seni
Bu köyde kalmamış ayak izin
Yazmak istemezdim sana bu acı şiiri
Belki duyarsın diye klavyede ellerim
Yaptığın siyasetin kokusu geldi
Oturduğun sandalyede içtiğin sigara dertli
Bastonun vardı elinde ruhundan minnetli
Sana söz veriyorum geçmeyecek içimdeki hasretin
Bütün gözyaşlarımla Allah rahmet eylesin...
Ah Stefan Zweıg! Keşke şu an hayatta olsaydın . Daha fazla eserle buluşurduk . 1.Dünya savaşı dönemlerinde yaşamak sen ve eşine ağır gelmiş . Çok acı. Kendini ve eşini zehir yutarak hayattan koparmak ne acı . Olmalıydın, olmalıydın …
Bende duygusal olarak çok ağır bir etki bıraktı . Kitabı elime alıp bir oturuşta bitirdim . Çünkü o kadar heyecanlı ki ! bir an önce bitirme güdüsüne giriyor insan . Bir okur olarak ve başta bir kadın olarak bu kitabı önce kadınlara , sonra erkeklere tavsiye ediyorum . Cinsiyetler arası duygular çok yoğun hissediliyor . Erkek okur da bir bayan kadar etkilenecektir , buna eminim . Aşkın en saf ve en temiz sahnelerini gözümüzde canlandırıyor . Ve bu da günümüz aşklarının ne kadar basit ve çıkara tekamül ettiğini öne sürmektedir . Kitaptaki kız çocuğu daha görmeden bir adama aşk duygusu besliyor . Adamı gördükten sonra bu aşk daha çok tutku haline dönüşüyor . Mutlaka okuyun . Tek solukluk bir kitap . Sonu beni çok etkiledi . Kitabı okuyan erkek okurlar da son kısmında kendilerini o adamın yerine koyup duyguyu derinden hissedeceklerdir … Teşekkürler