Kitabın dili bana Tutunamayanlar'ı çağrıştırdı. Elbette yazarların etkilendiği kitapların izleri olacak ama aşırı hissediliyor. Okurken içim karardı. Hikâyelerin kopuk oluşu daha da zor kıldı ordan oraya geçmek çok yordu. Kısa ve kolay okunur olması tek avantajı yani çıtır çerez bir kitap... Tavsiye etmek ve etmemek arasında kaldım çünkü kendinden bir şeyler bulan mutlaka olacaktır sanırım benim yaş kitleme hitap etmiyor. Taziyeler, bayram, düğün vs. Her türlü organizasyon da çay servis etmekten bıkmış biri olarak tek kendimi bulduğum satırları da alıntıladım zaten...