Sema Süslü

Sema Süslü
@Semassl_
Eminim yokluğumun farkında bile değildi
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Birinden bir kez soğuyunca ilelebet soğurum
İçimin yorulduğunu hissediyordum..
Artık birlikte seyahat eden, can yoldaşlığı eden pek kimse kalmadı, dedi. Nedendir bilmem. Belki de herkes birbirinden korkuyor bu dünyada
Neden hep böyle oluyor, iyi bir insan karanlıkta kalıyor, bir başkasınaysa mutluluk kendiliğinden gidiyor?