Affetmek, yapılanı olmamış saymak anlamına mı gelir yoksa bu yapılanın elbette gerçek olduğunu ama bir şekilde unutmaya da razı gelinebileceğini kabul etmek anlamına mı? Affettiğimiz zaman içimizdeki yara tamamen mi kapanır yoksa o yarayı görmezden gelerek yaşamayı mı seçmiş oluruz? İnsan gerçekten affedebilir mi?
Sonra seni simgeleyen bir taş koyalım salonun orta yerine. Şekil almayan, yerinden kaldırılmayan, yanına bir şey konulamayan bir kocaman taş. Altına çicek ekilse solan, üstüne ne inşa edilse yıkılan, yanında yürürken bile acıtan bir taş olsun bu.