sema

Yaşamak ne işe yarıyor diye sordum kendi kendime. Yaşamak ne işe yarıyor, söylesene…
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Şimdi çoğalmış yalnızlıklarımızı yan yana koyup birlikte yürüyoruz.
Sayfa 37
Edebiyat & Roman
Beklemek, beklemek, beklemek ve sonra hiçbir şey olmamış gibi kaldığın yerden devam etmek zorunda kalmak; umut etmek ve her seferinde incinmek, yaralanmak, yaramı sarmak, sarıp sarmalanmak, saklamak, saklanmak, sarsılmak, ölesiye sarsılmak kalbimi yoruyor. Sonra aynı yerden tekrar tekrar kırılmak; bir kadının en korunmasız, kuytu yerinden, içten içe kurduğu hayallerinden.
Sayfa 32
Edebiyat & Roman
Her çiçeğin kaderinde gelini süslemek yoktur, bazı çiçekler sadece mezarlar için açar.
Sayfa 50
Edebiyat & Roman
Şu olan bitenlere demir olsam dayanamazdım, erirdim, çürürdüm. Taş oldum da dayandım.
Sayfa 149·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman