Siz erkekler bir kızı beğenirseniz,yakınlaşırsınız,bakarsınız,beklersiniz,sevdiğinizin o olup olmadığını deyerlendirirsiniz,emin oluncada evlenme teklif edersiniz.Kıza ise hiçbirşey sorulmaz.Onun seçim yapmasını isterler ama o yapamaz.evet yada hayır demekten başka seçeneği yoktur.
Bu şekilde elbise yada başka birşey seçilir ama aşk seçilmez.
Bu bir aşk değil,anla.Daha öncede aşık olmuştum.Yabancı bir güç beni ele geçirmiş gibi.Bu evliliğin olmayacağına karar verdiğim için burayı terkettimAma onsuz yaşamın mümkün olmadığını görüyorum.Karar vermek gerek...