İnsanları elimde olmadan sevdiğimden değil de bana iyi davranan ya da saygı gösteren herkese karşı kendimi borçlu hissettiğim için ben de onlara iyi davranmaya çalışıyordum. Elbette bu çok anlamsız; yani benim saygıdeğer biri olup olup olmamam bir yana, benden talep edilmediği halde kendimi iyilik yapmak zorunda hissetmem çok saçma.