📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yolculuk, her zaman düşündüm onu;
İçimde bu azgın dâvet ne demek
Oraya, neredeyse toprağın sonu,
Uçmak, kayıp gitmek, kaçıp dönmemek…
Kaçır beni âhenk, al beni birlik;
Barınamam artık gölge varlıkta
Götür beni tren, kaçır beni gemi
Uzağa uzağa, burası gözyaşlarımızın çamurundan
Acılardan, suçlardan, pişmanlıklardan uzağa
Götür beni tren, kaçır beni gemi
La, tout n’est qu’ordre et beaute,
Luxe, calme et volupte
(Orda, her şey düzen ve güzelllik, Süs, sükûnet ve şehvet)
“Ondan bir temas gibi beni rüzgâr bürür de
Kucaklamak isterim onu göğsüme alıp
Bir türlü yetişemem fecre kadar yürür de
Heyhat, o bir ince ruh bense etten bir kalıp”
Necip Fazıl Kısakürek
“Ben aşktan daima kaçtım. Hiç sevmedim. Belki bir eksiğim oldu fakat rahatım. Aşkın kötü tarafı insanlara verdiği zevki eninde sonunda ödetmesidir. Şu veya bu şekilde fakat daima ödersiniz. Hiçbir şey olmasa, bir insanın hayatına lüzumundan fazla girerseniz ki bundan daha korkunç bir şey olamaz…”
Ahmet Hamdi Tanpınar