-Aşk bağlılıktan özgür olmanın tek yolu.Her şeyi seversen hiçbir şeye ait olmazsın.-
Aşk öyle bir bütündür öyle büyük ve üstündür ki sen kendin olarak kalamazsın.Kendini ortadan kaldırman gerekir.Peki bu yok olmada kim bağlanacak ve kime? Her şey olduğu gibi. Aşk tam anlamıyla çiçek açtığında her şey olduğu gibidir. Gelecek korkusu gündeme gelmez;o yüzden bağlılık,tutunma,evlilik herhangi bir kontrat söz konusu değildir.
Bir gün aniden her şeyi ıskaladığını farkedersin.Henüz hayatın tadına bile bakmamışsındır.Sevdin ama yine de aşkı yaşadığını söyleyemiyorsun. Canlısın ama canlı olmanın tadının, kokusunun neye benzediğini bir türlü dile getiremiyorsun.