1)Robotlar,insanlara zarar veremez ya da eylemsiz kalarak onlara zarar gelmesine göz yumamaz.
2)Robotlar,birinci kanunla çelişmediği sürece insanlar tarafından verilen emirlere itaat etmek zorundadır.
3)Robotlar birinci ya da ikinci kanunla çelişmediği sürece kendi varlıklarını korumak zorundadır.
"Ben her zaman fiziksel yaraların daha çabuk kapandığını ve iyileştiğini düşünürüm. Duygu bedenimizdeki yaralar çoğu zaman kapanmaz ve verdiği acı büyük olur."