Kitabı okudum. Dili yalın ama akıcı değildi pek. Yani ince bir kitap olmasına rağmen ağır gitti biraz. Keyifliydi. Bir annenin savaş üzerine yaşadıkları, gelini ile kadın başına mücadelesi anlatılıyor. Savaşın hüznü diyebilirim konuya özetle.
Toprak AnaCengiz Aytmatov · Ötüken Neşriyat · 202277,9bin okunma