Kundera’nın okuduğum 2.kitabı oldu Kimlik. Daha şimdiden en sevdiğim yazarlardan biri oldu kendisi. İnsan ruhunu ve psikolojisini müthiş iyi gözlemleyen, bunu anlatırken asla yormayan ve fakat cümleleri okuduktan sonra insanı şöyle bi tavana baktırıp düşüncelere daldıran harika bir yazar