Serendipçe

Serendipçe
@Serendipce_5
En iyi şeyler de hep biz doğmadan önce olur .
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mutluyken fark etmezsiniz; ama yıllar geçtikçe, geçmişte kalan mutluluğunuza ilişkin anılar, ah, anılar !..
Sayfa 105·Kitabı okudu
Demek ki öğrenmeye boyun eğmek gerekiyormuş.
Sayfa 85·Kitabı okudu
"Ne kolay, ne kolay inanıyor insan sevdiğine!"
Sayfa 4·Kitabı okudu