Yıllar boyu kendisine yurt olan kentten ayrılırken
Ermis'ten geride bıraktığı halka hitap etmesi istenir. Kent halkı ona aşk, dostluk, suç, ölüm, güzellik ve daha pek çok konuda sorular yöneltir.
Genel olarak akış soru-cevap/öğüt şeklinde ilerledi. Altını çizdiğim çok fazla cümle vardı ama kabul etmeliyim ki okurken sıkıldım . Sürekli öğüt verme beni boğdu . Onun dışında hayatta olaylara,kişilere ve genel süreç hakkında okurlara farklı bakış açıları kazandıracak,hayata farklı pencerelerden bakmayı sağlayacak bir kitap olduğunu düşünüyorum. İyi okumalar dilerim.