-Neler okuyorsunuz efendim?
+Kelimeler, kelimeler, kelimeler!
x Kelimeler albayım, bazı anlamlara gelmiyor!
t-bırak artık kelimeleri.. cümleler kur. insanları tanı.. kapını çalan insanları içeri al...
Batı'nın dünyaya bakışı hâlen sömürgecidir. Üstelik bu bakışın son yıllarda giderek güç kazandığını düşünüyorum. Batı'da Batılı olmayan ülkeler, toplumlar hakkında çıkan değerlendirmeleri, analizleri bu bilinçle okuyalım. Ama şunu da bilelim: Batı kendi içinde analiz yaptığı zaman bunu ciddi biçimde yapar. Sansüre başvurmaz, bakışını birtakım önyargılarla daraltmaz.