Mesut ilhan

Bazen yok olmak hiç olmaktan iyidir Olric! + Yokmu olalım efendimiz? - varmıyız ki olric?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir yaşlı insan topra­ğından ayrılırsa o çok yaşamazmış.
Nazım Hikmet’in şu dizeleri pelesenk olmuş dilime; “Alt tarafı bir çiçek toplayıp, bir hayvan sahiplenip, birkaç insan tanıyıp, sevip gidecektik bu dünyadan.Nasıl kötü bir zamana denk geldi ömrümüz. Vicdansızların,sapıkların, katillerin,nefretin,cehaletin ortasına düştük.
Bir sinek züccaciye dükkanını dağıtmak isterse buna gücü yetmez ama bir boğanın kulağına girerse boğa panik ile o dükkanı dağıtır. O sinek bir batıl inanç, bir safsata veya önyargıdan başka bir şey değildir. O bağa ise kafası boş cahil insanın ta kendisidir. Dr.Anooshirvan miandji